18 apr. 2014

Gästrecensent har testat Goat simulator!

Vi i geekredaktionen har funderat ett tag på att ta emot recensioner av er följare om saker som är relevanta för denna bloggen. Idag börjar vi med detta och först ut är Peter som berättar om vad han tyckte om Goat simulator som släpptes 1 april i år!


När jag första gången såg geten man skulle vara så fick jag mig ett litet skratt. Tryckte lite på knapparna och helt plötsligt skriker geten som om han blir stucken av en geting. Den börjar studsa runt hit och dit. Att stånga människor är riktigt kul då de flyger en bit iväg. Det bästa var att man kunde fästa tungan vid folk och släpa med dem överallt. Man kan även göra det på trafiken; slicka sig fast på en bil och släpas med. Jag hittade ett torn man kunde gå upp i och där var ett hål. Gick in i hålet och vips så var jag kungen av Games of Thrones! Trodde jag iaf. Jag blev getkungen!

Detta spel rekommenderar jag till dom som har tråkigt och vill liva upp stämningen lite. Visst är det kul, men kanske inget man spelar flera timmar i streck, utan mer 20-30 minuter då och då.

/Gästbloggare Peter aka soddan89



Har du något du vill recensera eller tipsa de andra följarna om, som har med spel, prylar, podcasts, filmer med mera att göra? Skriv ett PM på vår facebook-sida eller lämna en kommentar här, så fixar vi det! Mvh Tina och Marianne ☻

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

We ♥ comments