24 apr. 2013

Geeky inredning: Le awzumish tavla

Once upon a time, var jag hemma hos två tjejer som heter Sara och Eleni. Sara känner ni nog till som varit med i Geeky Wonderland förut, och Eleni som gjorde den här fantastiska fan art;en på oss: 
Anyway, jag var bjuden hos dem en dag och såg en tavla som stod på fönsterbrädan. Den var bara påbörjad och min första tanke var Chesire-katten i Alice in Wonderland. Jag berömde den, då jag har sett många av Elenis verk och jag tycker de är helt otroliga. 

Så kom dagen då jag skulle fira min 25-årsdag och Sara och Eleni ramlar in i min hall och räcker fram en tavla... Yep, det var alltså inte meningen att jag skulle ha sett tavlan den där förmiddagen jag var hos dem och tryckte i mig chokladpannkakor. I vilket fall som helst... den är MIN nu. >=) 


/TinA


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

We ♥ comments