4 dec. 2012

Life as we know it - through the mobile: November

Dags att ta en titt igen, vad vi har hittat på under föregående månad.
Marianne - marywonderland
1. Var bussig och käkade massvis med socker efter att jag tränade.
2. Jag gillar inte iPhone - uppenbarligen. Mycket smart diskussion över huvudtaget.
3. Var konstant trött på jobbet. Oklart om jag var trött på grund av jobbet.
4. Fick post från kära hemlandet och tyckte frimärken var himla fina.
5. Gjorde lite korsstygn en kväll.
6. Hittade väckarklockan jag letat efter i hela mitt liv. En Darth Vader - lego-klocka. Undra om den spelar Imperial March som alarmsignal? #sakerjagvillhaifödelsedagspresentnärjagfyller30


TinA - wowadin

1. Hjälpte ett kompispar att flytta och jag försökte leta efter mitt extraliv.
2. Var mucho glad då jag haft min räddande ängel till lägenhet i ett halvår.
3. Glöggfika hos flyttparet.
4. Vaknade efter att ha haft en Assassin's Creed III-dröm.
5. Läste Elvis the comic och åt frukost till fallande snöflingor.
6. Jag var för första gången på Jul på Liseberg. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

We ♥ comments