28 jan. 2013

Instagram - December

TinA - wowadin@instagram
1. Var på spahelg på västkusten och plaskade i vatten och åt hotellfrukost
2. Fick ett personligt julkalender av Marianne med uppmaningar på brev!
3. Firade julafton med min familj och fick massa paket
4. Jesubarnet med familj fick lämna stallet till mina voodoo-vampyrer och tomten.
5. Hälsade på en vän för jag "måste se hennes rosa gran"...
6. Tog en ego-bild precis innan jag skulle agera flyttbrud i snöstorm.



Marianne - marywonderland @ instagram

1. Var en sväng till kära hemlandet och kolla på The Hobbit i HRF 3D. Sjukt awesome teknik, och sjukt awesome film!
2. Jag var mycket mer frivillig att gå kolla in den rosa granen än andra halvan av Geeky.
3. Var sämst på att skicka julkort till folk, så jag ritade en vacker teckning och spred den på internet istället. Dagens ungdom och så där.
4. Fick en ny klocka och var tvungen att dokumentera nördiga klockslag. Klockan är btw sjukt cool.
5. Testade Assassin's Creed och fattade absolut nada av spelet. Men det såg fint ut.
6. Hade många tråkiga dagar på jobbet och ritade mycket skräp. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

We ♥ comments