15 jan. 2013

Superhjältar och älvor.


En sak vad jag behövt länge är en väggkalender (och en att ha i väskan - ja jag är såpass oldskool att jag behöver skriva ner saker jag ska komma ihåg - här används inga smartphones som kalendrar.. ) och jag hittade faktiskt denna Bikini Superheroes and Fairies kalendern designad av Max Hernn i Finland, men tyckte den var sjukt dyr (kostade väl en 15 euro - 130 kronor (jag är snål okej..?))


Jag blev alldeles dökär i kalendern, så direkt när jag kom hem började jag surfa på the interwebs för att hitta samma kalender för en billigare slant. Till slut hittade jag den på amazon för bara £4.75 (ungefär 50 kronor + porto som inte var så mycket att hänga i julgranen...)

Och dessutom fick jag hem den på drygt en vecka. Yay! Världens coolaste kalender alltså.

♥ Marianne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

We ♥ comments