18 jan. 2013

Veckans spel: Super Mario 3

Som bekant har jag fått överta min familjs gamla Nintendo 8bits. Självklart har jag suttit och gymmat framför tvn den senaste veckan. 

Lawl.

Jag har:
• extrem träningsvärk i tummarna
• gjort rörelser när jag ställde mig upp och spärrade upp ögonlocken flera gånger
• hoppade flitigt i soffan
• testat mina stämband om de funkar (det gör dom)
• känt mina biceps och triceps när jag slängt iväg handkontrollen

Under hela den här tiden har jag fått ca tre minuters vila, när mitt sällskap spelade sin bana. Det är ju i alla fall någonting... I guess. 

Hur har det varit nu att få spela detta gamla hederliga spelet? Det har varit underbart! Man märker att man minns mycket från barndomen, att det är lite som att cykla. Man vet vilka knappar man ska trycka på, man vet vart alla hemliga extraliven gömmer sig och så vidare. Le awzumish! Me so happii!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

We ♥ comments