6 jan. 2013

Our geekmas.

Vi tänkte visa vad för geekiga saker vi fick i julklapp! För sånt gillar ni ju att se, rrrrright?

Marianne: 


1. En Famous Faces av Tokkada anteckningsbok - Space versionen. Alltså en Spock(ig) hund. Så jävla suverän. Hallå campus - jag kommer va most awesome som befinner sig på plats.
2. The Hobbit boken. På finska då jag behöver bli bättre på språket, så jag inte blir mobbad när jag åker hem.
3. Lilla My-mugg + skål. Behöver en mugg som passar mitt temperament.
4. The Amazing Story of Quantum Mechanics :A Math-Free Exploration of the Science That Made Our World - kommer bli intressant att läsa boken.
5. Tant-snusk - alltså Fifty Shades trilogin.

Yeah! 



Tina: 

1. "Me want cookie!". Bästa muggen jag sett på länge!
2. Sheldon/Bazinga-huvtröja! ♥♥♥
3. De två första böckerna av Dexter (på engelska såklart!)
4. Datorspel American McGee´s Alice och första säsongen av The big bang theory!
Oooooch så fick jag ta över vårt gamla Nintendo 8bits som pappa har haft hos sig sen vi kids var små och slutade spela det någon gång i tidiga 2000-talet.


Fick ni något häftigt och geekigt i julklapp som ni vill skryta om för hela världen?

♥ Geekredaktionen.

2 kommentarer:

  1. Aww, Spock-hunden. ♥♥♥

    "Fick ni något häftigt och geekigt i julklapp som ni vill skryta om för hela världen?"

    Japp, massor! :D Kolla in här och här. :)

    -Emelie

    SvaraRadera

We ♥ comments