28 aug. 2013

Instagram: July


Grejer vi grejat med under juli...

Marianne - maryism_


1. Var en sväng till Finland och kolla på coola gigantiska Demon Baby statyer som fanns lite här och där. Del av Happy End?-konstutställningen.
2. Men innan jag åkte till Finland jobbade jag en del. Och på grund av trasig cykel promenerade jag dit varje dag. Det blev några km per dag.
3. Åt även asgod glass.
4. I Helsingfors stötte jag även på Superman.
5. Köpte ett par till coola leggins.
6. Min nya piercing läkte iaf lite. Och jag var åter igen coolaste kidsen i stan. Typ.


Tina - wowadin
1. Gjorde ett kaffe-spöke.
2. Jag kollade på Lost Ranger på bio och hade på mig en filt. 
3. Åt glass och fick Joker-leende.
4. Jag hjälpte numera fd grannar att flytta till ett stort, fint hus.
5. Spontanreste till en sommarstuga i skogen under ett dygn och bara njöt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

We ♥ comments