28 aug. 2013

Instagram: June

Instagram-bilder för juni månad.


Marianne - maryism_

1. Pysslade nebulosor på naglarna.
2. OpenArt började i Örebro och jag hittade en transformer!
3. Spelade klart LA Noire - mer om det snarast!
4. Köpte Superman-snacks på Lidl. Så coola!
5. Skaffade mig även ett par häftiga träningstajts!
6. .. och städade lite och hittade typ en miljon ballonger..


TinA - wowadin
1. Jag bakade äppelmuffins, mmmm.
2. Laga mat är jag dock sämre på: lyckades glömma bort att jag kokade potatis och detta är resultatet...
3. Jag köpte TVÅ klänningar, vilket var en stor nyhet i min omkrets.
4. Jag färgade håret, dock till guldbrunt och inte svart som det ser ut. 
5. På Karlslunds herrgård i Örebro kan man spexa bredvid en riddarrustning ♥
6. Två av mina vänner gifte sig, mycket fint bröllop! :')

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

We ♥ comments