25 mars 2013

Shit vad jag hatar nya Spotify.

Spotify, gud vad jag egentligen älskar Spotify. Det mesta jag lyssnar på finns att lyssna på för en ynklig hundring i månaden och nuförtiden går jag omkring överallt med min musik 24/7.  Underbart ju.

Jag råkade läsa någonstans (förmodligen på Facebook) en varning om att inte uppdatera Spotify, när det väl kom stod där i rutan att det finns en ny version av Spotify. Men jag tänkte typ, att det var bara sånt där normal wajn av folk. Folk har ju en tendens att avsky nya versioner av vad som helst (t.ex tänk på all bitchande när Timeline kom på Facebook).. Sååå jag uppdaterade Spotify bara för att kolla vad fan det är som så hemskt (och för att kunna motbevisa wajnande människan hähä.)

Big mistake. 


Ibland kan det verkligen vara så, att när någon säger att en ny version suger, och inte bara det att man är rädd för något nytt. För nya Spotify suger faktsikt asmycket. Det blir bara mer och mer som en till social media. Förr var det ju så att man kunde längst till höger se vad kompisarna lyssnar på för musik, nu måste du följa dem för att se vad folk lyssnar på. Hmph, man kan inte mer musikstalka folk. Jävla dumt tycker jag. Och så kan du följa artister också.. Ehum waj? Räcker väl att man gillar dem på Fejan eller något vavava? Followers hit och dit. Det är ganska jävla tråkigt nu. Tänk i egna banor och gör inte som alla andra..




Och layouten är också... skum och för vit. Suck. Vitt suger. Buhu. Jag vill verkligen ha tillbaka gamla Spotify! URK! Wää wää wajn wajn bitch bitch.

Har ni uppdaterat er Spotify? Vad tycks?

♥ Marianne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

We ♥ comments