10 mars 2013

Instagram Januari

Dags att ta en liten titt på vad vi gjort i januari:
@marywonderland
1. Jag fyllde 30 och TinA, Laura R och Joonas fixade överraskningfest med alla bästa människor i Örebro. Jag fick dessutom en PS3 och LA Noire och fnittrade nervöst på golvet i flera timmar (det var det eller att börja gråta)
2. Jag köpte techno-träningstights och var most awsum på gymmet.
3. Mamma köpte marinblå Dr Martens till mig i födelsedagspresent och jag blev ännu coolare för var dag som gick.
4. På födelsedagsfesten fick jag även en Batman-tårta.
5. TinA gav mig en awsum plansch att ha på väggen för att påminna mig att jag ska vara mig själv.
6. Fick även en rosa (!!) Bazinga t-shirt av min favorittyska. 




@wowadin


1. Jag fick post av en tjej jag var fadder åt på gymnasiet. Jo, jag har lärt upp henne bra ;)
2. Jag var i Stockholm för att kolla på en spelning o käkade frukost på tåget hem.
3. Firade Marianne på hennes (ynkliga ;)) födelsedagsfika.
4. Jag var kattvakt, men kissarna tyckte bättre om mitt bihang. -.-'
5. Till slut hade vi (den mindre ynkliga) överraskningsfesten för Marianne, skitkul! 
6. Jag har tagit ett bar badtillfällen och läst Dexter. Fina stunder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

We ♥ comments