10 okt. 2013

Instagram: August

maryism_ @ instagram





1) Hittade finaste gatukonsten i Bocksbacka i Helsingfors :')
2.) När jag kom hem från Finland, hade jag fått ett kort från New York och massvis med godis på posten!
3.) Och jag köpte en hel del godis i Finland också.
4.) Gjorde en Stormtrooper-broderi, som jag skickade till en vän.
5.) Tränade en hel del och hittade kettlebells på gymmet! Instant kärlek!
6.) Gjorde en Banksy-tavla till annan vän i födelsedagspresent. Mönster kan ni hitta på fuldesign.se


wowadin @ instagram


1. Åt asgoda hemmagjorda kycklingbaguetter!
2. Var ute vid Svampen och kände att livet var bra. Mina skor fick visa det.
3. Fick kakor och bulle som tröst för dålig sömn på mitt jobbpass.
4. Löven föll när Marianne återvände till Örebro...
5. ... men jag fick massa saker av henne, så det gör inget!
6. Jag rensade min lght på skit och hittade massa Harry Potter-saker som jag hade sparat :D


Följ oss på Instagram! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

We ♥ comments