19 nov. 2012

Tagga julen! Challenge accepted!

Så Halloween kom och gick. Nu är det dags att börja tagga julen. Igår drack jag min första glögg och åt första pepparkakorna. Jag antar att Tina började redan dagen efter jul förra året. Och idag har jag börjat lyssna på julmusik. Vi planerar pepparkaksbak snart och ska gå handla en gran till Tina. 




Men det allra roligaste när man väntar på julen? Att pyssla julklappar och kort (jag kan säkert skriva lite om julpyssel, utifall någon var intresserad?) Och självklart att lyssna på julmusik. Jag personligen gillar mest engelska jullåtar och har även väldigt många otippade artister på min spellista (om man tänker på min nomala musiksmak.) Den kan ni kika på här. Det är en kollaborativ lista, så feel free att lägga till dina favoriter! Vi ska fixa världens bästa julspellista, eller hur? 


Så frågan är: Är vi supergalna som börjat förbereda oss på julen? Eller när tycker ni vi är normala? Eller kanske sent ute? :O

♥ Marianne

Translation: Okay, one month..ish to Christmas. Time to get Christmas crazy.. NOW!

2 kommentarer:

  1. Julpyssel ser jag gärna en hel del av, själv började jag i slutet av sommaren med julpyssel så det mesta är faktiskt färdigt. Julen kan man aldrig börja med för tidigt, bara försent.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj! Slutet av sommaren - imponerande! Jag är lite utav en latmask och får alltid stressa med julpyssel och julklappar heheh. Undra när man ska lära sig egentligen? :D

      Radera

We ♥ comments