8 nov. 2012

Veckans film: Magic Mike



Detta är inte ett filmtips, utan närmare en varning. Varning för årets sämsta film - Magic Mike. Jag vet inte vad för hjärnsläpp jag fick när jag bestämde mig för att se denna. Alla som sett den har sagt att den var usel - men jag måste väl för se om det verkligen kunde stämma.

Magic Mike handlar då alltså om manliga strippor och något.. Vad "något" är fick jag aldrig veta, då jag somnade efter en halv timme - och jag tänker inte ens försöka kolla den igen.

Dessutom hade jag fått för mig att det skulle vara en komedi? För hallå, manliga strippor = komiskt (eller?)  Men det verkade ju vara värsta draman. I alla fall första halvtimman. Som sagt, kan inte säga mer än så, förutom att det inte är värt att se den. Även om killarna i filmen har jävligt najsiga musklerrrrr, så nä. 


♥ Marianne

Translation: I just wanted to warn you about the movie Magic Mike. It sucked. A lot. So much I fell asleep after 30 minutes and haven't even thought about trying to watch the whole movie the next day. Which has never happened to me before. Worst movie of the year? Uh huh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

We ♥ comments