9 nov. 2012

Veckans spel: Killing floor

Vi i geekredaktionen har länge tjatat hål i varandras huvuden om att ha lan snart. Ändå har det inte blivit av, men nu... nu har vi i alla fall kommit så långt att vi vet VAD vi ska lana. Just det, Killing floor

Jag har testkört spelet lite offline. Känslan är som CS, du springer runt och skjuter ner fienden. Nu har jag som sagt inte kört det online, men tanken är ju att du ska kunna spela detta MED dina vänner. 

Jag tycker så långt som jag kört, att det var rätt roligt spel. Första rundan satte pulsen skyhögt, men nu har jag chillat lite och svär bara litegrann när jag dör fortare "än planerat". Och så får jag skitstora ögon och tappar hakan när en zombie med motorsåg kör igenom den i min döda kropp. Det känns ju lite... sådär. :P 

Kan tillägga att jag har spelat med modet Defense Alliance 2. Det innebär bland annat att du kan välja bland sex olika "klasser", tex sniper eller medic. Var och en har olika abilities. Blir du utan ammo så finns det lådor utplacerade så du kan plocka på dig det igen. 

Någon utav er som har testat Killing floor överhuvudtaget? :)

/TinA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

We ♥ comments