12 sep. 2012

Dagens Geek-outfit: Accessoarer vid olycksfall


Mary har skadat sig när hon råkat ut för ett fasanfullt paper-cut, när hon övade på sina ninjaskillz ofc. 

Sedan hände något traumatiskt när hon sprang för sitt liv från elaka skurkar, hon fick minst skråmor (skurkarna dog) men var tvungen att plåstra om sig med ett coolt Hello Kitty-plåster. 


Igår hamnade jag på akuten efter att ha skurit mig med en kökskniv (jag hade slaktat minst fem zombies innan, sen var jag tvungen att pausa zombieslakten. Typiskt!) 

Efter fyra timmar fick läkaren sy igen såret, två stygn då hon inte kom åt det på sidan. Jag satt där bara: "Wot!? Vill ju ha tusen stygn, så jag får ett coolt krigsärr."



Geekskills som är wanted: Att sy igen sina egna sår. 
Betyg på Marys coola plåster----> 


♥ Sara






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

We ♥ comments