19 sep. 2012

Veckans inredning: Almanacka från Oatmeal

Minns ni när jag var ute på vift nere i Göteborg och hittade en av de bästa almanackorna jag hade sett på länge? Jag sa att jag skulle visa den för er när jag väl fått den fina dyrgripen i mina händer. Nu har jag fått det. Här är den... 
2012-09-15 19.17.50

Inför varje månad får du hintar om hur din katt egentligen är. Rätt praktiskt om du frågar mig. 
geek_kalender1

En söt kissemisse kan lägga sig på rygg och titta på dig med stora runda ögon á la Mästerkatten i stövlar. Självklart faller man ner till golvet för att klappa dess mage... Men är det verkligen det katten är ute efter?! Min ena katt har gjort såhär så länge jag kan minnas och jag kommer nog alltid få minnas det för jag har x antal ärr på armar och händer efter det här (true story).
kittykill

Jag som alltid har trott att min andra katt ville att jag skulle lyfta upp henne... Så var det bara tecken på hur hon ska göra mig till sin undersåte... Nu när jag tänker på det... Verkar det som att hon faktiskt har lyckats. 0.o
cat4

Så om ni frågar mig, tycker jag faktiskt att ALLA, vare sig de har katt eller inte, borde äga en sån här. Vi alla har ju hört att katter är ondskefulla, listiga och sjukt opålitliga. Samtidigt som de är bland de bästa djur man kan ha. Kanske bara en plan från deras sida...? 

skalashitrainbows

1 kommentar:

We ♥ comments