10 sep. 2012

Random serie: An idiot abroad

Ni har säkert redan hört talats om serien och om Karl Pilkington. En engelsman som är mer bitter än vad Ebenezer Scrooge är på julafton innan andarna hälsar på honom. En man som är ärlig med vad han tycker och tänker, en man som inte kan förstå uppståndelsen med världens sju underverk eller varför folk gillar delfiner. 

Det är Ricky Gervais och Stephen Merchant (båda från The Office) som håller i programmet och står för alla kostnaderna. De är vänner till Karl (eller, den uppfattningen kanske man hinner ändra på förresten) och skrattar rått åt Karls kommentarer om allt han ska få uppleva och få se.
aia_page2
aia_page3
Jag verkligen totalälskar hans bitterhet. Ibland har han såna där tankar som får folk att göra facepalm, medan jag halvt tjuter "ja, precis! That'ts what I'm talking about!", men så finns det ingen i min närhet som kan se att det finns fler än jag som tänker som... jag gör.
aia_page

Så är du sugen på lite kultur blandat med sköna åsikter och asgarv via en walkietalkie/telefon så är denna serien för dig! 



/TinA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

We ♥ comments