30 maj 2012

Dagens geek-outfit: Onepiece

Onepicen är en heloverall för "vuxna" människor. Den har varit grymt omtalad sedan det blev en "trend" och det enda folk är överens om är: man antingen hatar eller älskar den. Det finns inget mellanting. Påstår man.
Jag äger faktiskt en! Jag, till skillnad från de som söker uppmärksamhet (alla ni som höjde ögonbrynet just nu... don't) använder bara min när jag är sjuk eller räknar med en hemmakväll framför datorn med WoW och Skype. De är fett sköna att ha och är man då som sagt sjuk känner man sig extra liten och jag lovar, du som tjej kommer få leva in i männens värld då de anser sig vara dödssjuka när de har en löjligt liten förkylning.


Såhär bra är min vuxensparkdräkt:
Här kan man va'...


Här kan man va'...


Här kan man va'...


En klädesplagg du kan ha var du än befinner dig i hemmet! Ignorera det faktum att du kan det med resten av din klädgarderob också. 

8 kommentarer:

  1. Hmm... Man kanske skulle skaffa en Onepiece ändå ;) Nu när man sett alla braiga användsningsområden :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha eller hur! Fett skön när man verkligen vill känna sig slapp i några timmar :)

      Radera
  2. Haha, nu måste jag ha en!!! Finns ju hur mycket braiga saker med den som helst som du skrivit nu;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag försökte få fram de positiva med onepiecen, antar att jag lyckades någorlunda ;)

      Radera
  3. Njaa. Du får försöka övertala mig liiiite mer för att jag skulle skaffa mig en sån där ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Njae det är nog ingen idé att övertala dig om du inte redan känner för det. :P antingen gillar man den eller ej!

      Radera
  4. Haha! Här kan man va.. Vet du vad du är Lars-olof? Ja, jag skulle kunna tänka mig att ha den hemma o mysa i...

    SvaraRadera
    Svar
    1. "Du är en ninja!" Mmm fett mysig!

      Radera

We ♥ comments