16 juli 2012

Onödiga saker

Har ni också saker i ert hem som är TOTALT onödiga, men som ni ändå bara måste ha? Jag kollade igenom min lilla lägenhet och såg ett par saker som jag kanske inte egentligen behövde lägga pengar på, men gjorde i alla fall.


geeky_exduck
En anka där det står "Ex boyfriend". Jag har för mig att det stod på förpackningen att man skulle använda denna när man var förbannad och slänga iväg den någonstans. Omtänksamt nog har man satt fast två plåster på ryggen på ankan. Ifall man är på jävligt dåligt humör. Jag har haft anledning att använda den, men hur ska jag kunna slänga iväg en stackars oskyldig söt anka?


geeky_betty
Den här fina saken har jag dock inte betalat för, utan jag fick den i present. Det roliga är att jag fick den endast för att det är med Betty Boop på (och kanske lite av en samlargrej). Den står i ett skåp med glasdörr så att alla kan få se den. Nej, jag varken syr eller har någonsin i mitt liv använt en fingerborg.
geeky_mugg
Den här fiffiga lilla plastmuggen såg jag av en slump inne i en av mina favoritbutiker här i Örebro. Först tror man att det är en ask, snusdosa, vad som helst - men inte en mugg! Jag har fortfarande inte använt den, kan jag tala om.


geeky_mouseandpad
Här har vi dock två grejer jag definitivt använder! Jag köpte musmattan för att jag vill ha stöd för min handled - men behövde jag en med form av boobies? Ja, tydligen. Sen har vi datormusen. Min förra gick sönder bara sådär (sant) så jag var på jakt efter en ny. Mitt krav var att musen skulle ha sidoknappar och scroller och självklart vara snygg. Dock behövde jag kanske möjligtvis eventuellt just inte en World of Warcraft-mus där jag dessutom kan ändra färg i displayen (grön i skrivande stund) och dessutom välja om den ska pulsera eller vara bestående. Eller?


Har du några onödiga grejer i ditt hem? Skicka bild till geekwonderland@gmail.com!


Peace! /TinA

1 kommentar:

  1. Hahaha. Om jag skulle skriva ett inlägg om alla onödiga saker jag har hemma - skulle det bli ett jävligt långt inlägg ;D

    SvaraRadera

We ♥ comments