4 juli 2012

Dagens geek-outfit: Skelettet - Halsband

Jag vill ha äran att få berätta om en annan kreativ vän, som skapar smycken (+ serier + teckningar/målningar) som vi i Geekredaktionen uppskattar mucho. Hennes artistnamn går under Aurora och hon är grymt duktig på det hon gör. Jag hjälpte henne en gång förra året och som tack fick jag ett halsband med min favorit som motiv: Skelettet


august_geeky

Jag brukar ta på mig halsbandet när det är dags att visa mig bland folk så att de kan få den magnifika äran att dregla lite och känna en stark vilja att vilja ta på den. På ena sidan ser vi en bild från seriestripen "Dödens mask" där det är Halloween och Skelettet har klätt ut sig till Döden. Ja, precis, Döden. Den andra bilden kommer också från en seriestrip, "Dödens sömn", där han vaknar ur sin kista av att något kittlas inne i skallen på honom... 


Ni kan beställa utav Aurora genom hennes blogg. Där kan ni även beställa andra fett awzum grejer, till exempel hennes album La Dance Macabre, som består av serierna om Skelettet och om Bockstensmannen.


ladancemacabre_geeky



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

We ♥ comments