15 juli 2012

Life as we know it - through the mobile: June

Så en månad har gått igen - eller den gick alltså för jättejättelänge sedan. Dags att välja ut några bilder från Juni (som känns som det var så länge sedan att det var förra året, typ) - självklart från våra Instagram-flöden. Vill ni ser fler alldeles fantastiska bilder på instagram kan ni följa oss där - marywonderland, wowadin, och redgreppe.




geeky2
TinA - wowadin
1. Jag var på gymmet en del i början av månaden i min tuffa Metallica-tshirt ofc.
2. Sen blev jag sjuk lagom till World Event: Midsummer började på WoW.
3. Jag köpte säng på Blocket och fick lyxet att få den bärandes hem av killen som sålde den.
4. Jag var brudtärna på en väns bröllop och såhär såg jag ut.



geekmonth2
Marianne - marywonderland
1. Lekte lite med Han-som-tror-sig-vara-Hulkens Minecraft-magneter (Finns att köpa på bland annat Game.)
2. Fick den stora äran att se till att TinAs lolcats inte dog, undertiden hon var och ha kul på bröllop. Här har vi lilla Lotus som gör en high five som tack för maten jag ställde fram. 

3. Testade Fazers Angry Birds-godis. Betyg: Godast ever!
4. Luktade lite på nördig öl på Saras examensfest. Smakar säkert pyton - som öl vanligtvis gör. 




Sara- redgreppe
1. Jag är en skillad flygplansmästervikare, bevismaterialet är denna bild.
2. Blev tvingad att slakta en fisk. Den var inte vacker och inuti den var det värre. Det finns de som gör detta frivilligt!? Jag gjorde detta under pistolhot. 
3. Killar är pyromaner om sommaren. Tända grillen visst, men måste lågorna typ antända trädgården också?
4. Det finns snygga killar därute i nattlivet.. som denna snygga skelettsnubbe, snyggare ragg får man leta efter;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

We ♥ comments