10 juli 2012

Det här med spel och skräck

Det finns många videoklipp, helst på YouTube där folk har spelat in sig själva medan de spelar något spel. Främst är förmodligen datorspel under kategorin "skräck". Det är ju äckligt roligt att se någon skrika sig hes och gömma sig bakom händerna medan de blir jagade av en digital zombie eller något annat. Just det, Sara bad mig hälsa er att sänka volymen innan ni kollar... Hehehe.

En av mina favoriter är en kille som spelar Amnesia - The dark decent. Han har kontakt med några polare över Skype som spelar in samtalet... nåja, det lilla samtal som finns, utöver skrikandet. ;)

En annan kille gjorde en hel serie medan han spelade Amnesia. Han spelar under namnet day9 och både skriker och skrattar när han blir rädd - just like me.

Det finns även en svensk dude, Pewdiepie, som testar många olika läskiga spel, bland andra Amnesia, Paranormal och Splender. Jag kan bara säga att jag förstår varför han kollar på bilder på söta katter efteråt...


Vet du några fler liknande klipp? Let me know! 

peace out! /TinA

2 kommentarer:

  1. Ehmm ja, nu har jag massa klipp på en skraj Tina efter lite Paranormal a la beta-version;)

    Vi måste ju prova Amnesia nu, jag är totalt taggad på det:D Fredag kl. 16.30 kommer jag hem till dig, och du har inget val, mohaha!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahah, eh... good to know antar jag ;)

      Radera

We ♥ comments