5 aug. 2012

Life as we know it - through the mobile: July

Dags att återigen ta en titt på vad som hänt under juli - dokumenterat via mobilen.

geeky3 
TinA - wowadin @ instagram
1. Jag kollade en massa TBBT på jobbet via mobiltelefonen /mvh har ingen laptop
2. Blader som ni stött på tidigare, blev en party robot som senare mådde dåligt /sämst ägare
3. Jag väntade på tågstationen och tog denna fina bild /tönt
4. Det har varit en hel del alkohol denna månaden /dålig människa


Sara - Redgreppe @ instagram
1. Jag blev tvungen att övernatta i en båt och insåg att jag var en äkta landkrabba. Fick se den enda båt jag skulle vilja ha "Super Woman".
2. Tog en spontantur till Gröna Lund, där vann jag ofc massvis med godis och dessa var jag tvungen att äta upp innan jag kom hem. Så då vet ni, SupersnällaSara är inte jag.
3. Duschade en dag och kom ut med ett vackert blont svall, har alltid velat ha TinAs hår och detta är alltså jag i "Trassel"-version.
4. Fick se detta häpnadsväckande hemskhet en random dag. Katten överlevde men lider numera av posttraumatiskt stress och panikattacker. Veterinären är inkopplad och har försökt med ett antal djurmediciner utan resultat. Råttan fick ett fängelsestraff på 2 månader då bilden inte räckte som teknisk bevisning. 

geekmonth
Marianne - marywonderland @ instagram


1. Kände mig nostalgisk och köpte Cold Feet. En alldeles underbar tv-serie från Britterna.
2. Köpte rosa godis från Tallinn.
3. Var tuffast i universum och fick se Bat Poden från The Dark Knight Rises utanför Tennispalatsen i Helsingfors. 

4. Beundrade syrrans The Little Mermaid mugg och funderade hur jag skulle kunna sno den utan att hon märkte något.

1 kommentar:

  1. Ni har ätit en massa godis och choklad .. så kommer jag med öl. /forever alone

    SvaraRadera

We ♥ comments