29 aug. 2012

Veckans geekoutfit: T-shirt och piercing!

Medan Sara solar och göttar sig i Kroatien, traskade jag och Marianne över Örebros kullerstenar, gick in och ut genom butiker och pratade faktiskt en hel del om typiskt geeky saker. Vi gick till slut in på New Yorker och kollade runt. Först på herravdelningen blev det lite mer intressant. Jag fick syn på ett gäng t-shirtar som jag kollade igenom och fann till slut The One. Jag vet dock inte om jag ska ta det som en komplimang eller ej när Marianne säger "det liknar ju dig!". 
2012-08-29 13.35.12

Okej, okej, jag kanske kan se vissa likheter. Lite fräknar på kinden, ögon som ger en blick av kärlek och ett leende som tyder på den sanna glädjen (skadeglädje? Nej, nej nej!). 

tshirt_geeky

Sen, hur var det nu? Gick inte vi in i en ny butik, India, som sålde piercingar? Jorå, och vad hittade jag där? 
batmanpiercing_geeky
Nanananananananana BATMAN!

Det fanns även med Spiderman såg vi. Hoppas det kommer in fler liknande motiv!

4 kommentarer:

  1. hihi älsk på bilderna! :D Och batman!

    SvaraRadera
  2. Cool tshirt! :D Får man bidra med sina egna nördiga kläder här?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut! bara att skicka in bild antingen på FB eller mail! ;)

      Radera

We ♥ comments