4 aug. 2012

Topp femlista: Stringdolls och Mr Tuppen


5. Dregen är bra att ha för han ger mig tur i både kärlek och spel. Äntligen kan den där klyschan "om du har tur i kärlek har du otur i spel" dö och aldrig mer visa sig i min närvaro. 


4. Moneymaker ger mig en rikedom så stor att Bill Gates eller Mark Zuckerberg blir små bebisar och gråter. Vore kul att uppleva helt enkelt.



3. Devil Baby hjälper mig däremot i mitt dagliga liv och tar bort de där energitjuvarna, vilket ger mig mer tid att slösa på att slippa min inre nörd. 



2. Mr Right kan däremot göra mig lycklig, se till att min karl gör som jag behagar. Kan nog vara kul en dag eller två;) 



1. På första plats hamnar Mr Tuppen, som låg övergiven utanför min port imorse. Han kan skita/föda guldägg, vara mitt husdjur, min vän i nöden, skrämma iväg dumma personen med sin farligt stora näbb och samtidigt vara min alldeles egna slav. Vinnaren är korad, peace out.



♥ Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

We ♥ comments