1 aug. 2012

Veckans geekaccessoar: Batman-pennfodral

Accessoarer brukar oftast handla om väskor, skärp, hattar och annat liknande. Vi i Geekredaktionen har en liiiiiten vrickad bild av det där, men eftersom vi tycker att vi har rätt bra smak och att smaken är som baken och så vidare, så har vi bestämt att vi lägger till egna saker under kategorin Accessoarer. Idag visar jag upp mitt tuffa pennfodral jag fick för ett par år sedan och som passade perfekt just då när jag gick på universitetet. 

20120801_115258

Klart man blev den coolaste när man satte sig tillrätta i en av salarna inför någon föreläsning och glatt fick plocka upp denna vackra sak. Eller när det var dags för tenta. Medan de andra satt med nyvässade sylvassa pennor och vita raka suddigummin, gled jag in i salen och hade den mest kända fladdermusen att titta på när jag fastnade på någon fråga. "Vad skulle Batman ha gjort?" kunde man fråga sig då. 

20120801_115516
Liten, javisst, men vem behöver ta med sig tjugohundra pennor och annat krafs ändå? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

We ♥ comments