17 okt. 2012

Dagens Geek-inredning: Obligatoriska Star Wars - postern


Eftersom jag äntligen har börjat få ett litet intresse för inredning (antingen pga den nya hyllan eller så är det åldern. Who knows?) så har jag också fått upp en ny poster på väggen. Nämligen Star Wars - postern jag köpte för x antal månader sen. Egentligen skulle jag villa tapetsera lägenheten med filmposters. Alltså hur coolt och originellt vore inte det? 


Synd bara att jag bestämt mig att köra med Alice i Underlandet - tema i lägenheten istället (dvs inget passar ihop med något, allting är huller om buller och så finns det några tekoppar här och där.. och saker precis ööööverallt.. I alla fall har jag blivit en expert på Stackenblochen nu i alla fall. ) Eller det är planen.. försöka med det i alla fall. Star Wars - postern får nu bara vara undantaget som bekräftar regeln. För den är så jävla awsum. Köpt på Game har jag för mig. För några guldmynt.

Och ja, det är jullampor i hyllan. Jag var först i universum med jullampor eller hur? *proud moment* (I think...) 


♥ Marianne

Translation: Yes. I also have that one mandatory Star Wars poster on my wall. I'm a walking cliché. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

We ♥ comments