4 okt. 2012

Life as we know it - through the mobile: August & September

Vi har totalt missat att lägga ut inlägget på våra instagrambilder för augusti månad, så nu får ni dubbelt med instagrambilder! Yay!


Augusti:


TinA - wowadin
geeky4
1. Ute i Örebros nattliv var Marianne kreativ med tandpetare
2. Åkte på "utflykt" under sex dagar till västkusten
3. Mitt långa hår är numera ett minne blott
4. Det börjar bli dags för varm choklad 


Marianne - marywonderland
1. Försökte mig på att klara ett skolprojekt - men det sket ju sig som normalt. Nnngh.
2. Gymmade en hel del och blev asförbannad när jag hittade en blöja i skohyllan. Seriöst människor, hur snuskig kan man vara egentligen? ANVÄND SKRÄPKORGEN! Hur svårt kan det vara?

3. Bakade bananmuffinssar och mutade Tina hänga med mig.

4. Fixade partynaglar.


September:
Marianne - marywonderland
1. Fick en surprise-yoda-kort all the way from Canada! Thank you Katri!
2. Broderade Mario.
3. Blev förkyld och åkte en sväng till Finland för att fira min pappa och styvmor - och hämtade 20 st chokladkakor till Tina. Vilka hon ätit upp by now...
4. Åkte också till Göteborg och underhöll mig själv med Game of Thrones och musik på bussen. Och det var också orsaken till varför jag blev förkyld deluxe.

TinA - wowadin
1. Var ute med min vapendragare och klättrade i klätterställningar. 
2. Kollade på en väns band, Fictional me, på Live at heart-festivalen. 
3. Blev släpad till Backahallen av dessa tre tjejer och spelade badminton. 
4. Efter tre timmars väntande var det äntligen dags att få spela WoW: Mists of Pandaria. ♥

2 kommentarer:

We ♥ comments