29 okt. 2012

Geeky ute på Halloweenvift

Hej, alla läsare! 

Nu undrar ni kanske varför vi inte skrivit något i helgen. Eller kanske bara tyckt det har varit skönt? ;) Som ni vet var både jag och Marianne på halloweenfest och det var AWZUM. Jag var utklädd till en, tja, en "fallen ängel". Med vingar och fejkblod. Marianne var en kvinnlig version av Edward Scissorhands och hon vann dessutom bästa utklädnadstävlingen! :) (Jag kom på delad andraplats, om någon undrar). 



Både på torsdagen och fredagen förra veckan var vi ute och härjade i stan på jakt efter grejer. På lördagen åkte vi till festvärdens lägenhet flera timmar innan, för att fixa jellyshotsen och oss själva i lagom tid. Alla som kom dit var utklädda och jag tror alla också hade väldigt roligt. 

På söndagen var jag inte bakis, utan på otroligt bra humör med lite extra kladd i ansiktet (sov inte bredvid en dude med "brännskador", just sayin'). Marianne mådde inte jättebra, men det blev bättre senare. Sen gick det tillbaks till illamående när hon insåg att hon hade fått med sig hem en väldigt mjuk gurka från affären. :( 

Självklart kommer ni få se mer bilder från festen sen. Sen när vi återhämtat oss ordentligt från helgen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

We ♥ comments