9 okt. 2012

En zombieöverlevnadskurs

Alla är vi ju inte rika, men många utav oss är sjukt kreativa och gör allt för att överleva eller hur? Såååå jag tänkte att jag ska komma med lite tips för oss vanliga dödliga varelser när zombieapokalypsen närmar sig. 

1. Bind fast en yxa på en kratta. När zombiesarna stapplar fram mot dig så trampar de på krattans nedre del och SVISCH flyger yxan in i huvudet på dom: DÖD! Hoppas jag...

2. Ställ en massa löpband runt hela ditt hus och poppa popcorn och tryck i dig medan de försöker ta sig fram till dig, men aldrig lyckas göra det.

3. Gör som dom i Shaun of the dead och BETE dig som en zombie när du är illa tvungen nog att gå igenom denna hjärndöda köttätande grupp. Det är min kusin rätt bra på. Tolkning är valfritt.

4. Appen Zombies, run! tycker jag att vi alla borde skaffa, precis som Marianne säger. Här skulle vi ju få träna upp konditionen och kunna kuta för livet när det är dags. För vi kommer få springa... för livet. 


5. Vi kan också gå den hårda vägen. Bli nekrofiler. Zombiesarna skulle hålla sig undan åtminstone. 

Sen självklart kan det ju vara så att zombiesarna vill känna lite käääärlek också. Eller...? 
Nah... Funkar det inte att vara ihop med en 99årig gubbe med en Joakim von Anka-pengabinge, funkar det nog inte med en zombie heller. Som inte ens skulle ha koll på vad hans plånbok är...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

We ♥ comments