1 okt. 2012

Serietips: Drawn Together

Eftersom det är måndag och ingen gillar måndagar, så tänkte jag tipsa om en sjukt rolig serie. Som förmodligen är lite för mycket för de flesta. Men om du äger en exeptionellt bra smak humor ( typ som jag) så tycker jag att du ska ta och kolla in en animerad serie som heter Drawn Together

Serien är alltså en animerad reality tv-show - som är helt jävla sjuk. Och när jag säger att den är sjuk - så menar jag att den är schizofren. Väldigt schizofren!




Vi får följa Xandir (who's on a neverending quest to find his girlfriend - fast han är homosexuell. En parodi på Link), Captain Leslie Hero (en chauvinist svin som är sjukt pervers och sosiopat. En parodi på Superman och andra superhjältar), prinsessan Clara (en spoiled, religiös och rasistisk parodi på Disney-prinsessor), Wooldoor Jebediah Sockbat ( Någon skummis, som ska vara parodi på Looney Tunes karaktärer - men är bara sjuk i huvudet), Foxxy Love (en kvicktänkt ghetto-fabulous brud), Ling-Ling (en mordisk version av Pikachu - som pratar "japanska" med subtitles), Toot (en överviktig alkoholist, som gått förbi sitt bästa-före-datum (1920-talet) - en parodi på Betty Boop. Är rätt så självdestruktiv också) och Spanky Ham (en sexgalen gris, som gillar toaletthumor.)

Jag behöver väl inte förklara, varför serien är så oerhört rolig? Strunta i Big Brother och annan förnedrings-TV. Kolla Drawn Together istället och dö i skratt.



Har du sett Drawn Together? Vad sägs? 


♥ Marianne

Translation: Drawn Togheter. Probably the bestest reality tv-show in the world? Right? Or do I just have a twisted sense of humour? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

We ♥ comments