15 okt. 2012

Veckans random: Halloween i onlinespel

Finally! I World of Warcraft är det snart dags för halloween special-uppdragen. På torsdag kommer jag alltså återigen låsa in mig i lägenheten och spela så att fingrarna blöder. Okej, kanske inte riktigt så. 

I WoW finns det alltså en kalender där man får reda på när de kör med sina special stuff. Förhoppningsvis har de flesta chillat lite med onlinespelet så att jag kan logga in på min main char i den server (Kazzak) som har varit bombarderad med flest spelare, och göra dessa uppdrag med henne också. Yes, jag är lite av en achievement junkie... Annars blir det väl att fortsätta spela med min pandaren som ni kan se sittandes till höger på bilden. 

Spelar ni några online-spel som ibland kör med speciella händelser? Jag minns i The Sims 2 att man kunde köpa prylar med halloween-tema och roligast var bland annat dessa olika årstider. Stämningen man kom in i, alltså. :) Jag vet även att många facebook-spel har olika teman. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

We ♥ comments