30 juni 2012

Top 5: The best bands ever.

According to Marianne. Obs. Ni får klicka in på YouTube om ni vill se vissa av videona. Hmpf för att man inte kan dela videos i dagens samhälle mer. 

5. The Prodigy - Since the 90's! För att ett band med elektrisk musik måste vara med på listan. 



4. Nirvana - Kärlek!



3. Foo Fighters - Jag tror inte att de har gjort en endaste en dålig låt faktiskt. Eller hur? 




2. Nine Inch Nails - Jag har dock inte lyssnat på NIN på aslänge, men from time to time, så lyssnar jag på dem på repeat. Alltså Trent Reznor är en av mina husgudar och helt klart en brilliant musiker. Plus att jag dessutom sett dem live och de är helt jävla awesome live!



1. Queen. Freddie Mercury ♥ Queen har jag lyssnat på sedan jag var liten. Bäst någonsin. 



Egentligen hatar jag skriva topplistor om musik. Jag byter musiksmak lika ofta som folk byter strumpor. Det finns minst 344657678898 band och artister jag gillar. Dock kan jag väl säga att dessa fem är de som hängt med mig längst - typ. Det vore lättare för mig att skriva om vilken musik jag hatar... Fast det kan vi ta i ett annat inlägg en vacker dag. 

Men världens bästa band någonsin är Queen - det kan jag i alla fall säga!

Vilka är dina favoritband?

♥ Marianne

Translation: Queen - probably the best band in the world. Right? 

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sårri Andy att jag råkade radera din kommentar :D Men jo Rammstein och Röyksopp är också bra :)

      Radera

We ♥ comments